Vad ska jag ta?

Sitter och funder vad jag gjorrt utav den här dagen. Jag kom på typ 4 saker... Jag har steg i å för sig hyfsat tidigt men sen har jag vilat till och från till klockan 14. Åkte upp på stan och kollade vad felet är på min telefon då jag inte kunnat skicka sms, vara inne på internet och massa. Men det var tydligen för att jag fått virus i telefonen, så nu är jag tvungen att skaffa mig en ny telefon och det står mellan Iphone och Samsung S3 / S4. Sen mötte jag upp Anna och snackade av mig lite. Och mellan 15-19 har jag varit tränare på badmintonen, hehe dom kommer ha träningsvärk imorgon!!
Imorgon väntas jobb 7-16 och på kvällen är det gymnsatik träning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0