Nyårs problem

Sitter och laddar upp för att åka och träna. Blir att slå några slag på badmintonen och sen går jag upp till gymmet. Förutom att kolla resor idag har jag hunnit klar med nästan allt i mitt kök så nu ser det inte ut som en måleriverkstad längre (efter några veckor blir man less på det!) Min bror kom över och bjöd på pizza så mätt är man också. Och mitt största bekymmer nu är att jag har inte hittar någon bra nyårsklänning ännu. Har letat på de flesta sidor men dem finaste och de jag vill ha kostar över 800 så jag hoppas på att hitta någon billigare snart!!!
 

lucky-star-dress-97437-ed736.jpg

1299 Kr

71113219.1.jpg

6295 Kr

image1xl.jpg

1750 Kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0