Why, why and why?

För den som har missat att Robin vann melodifestivalen, så säger jag det nu. Robin vann och jag som ville att min man Ulrik skulle göra det :( Aja han är en värd vinnare i alla fall!
 
Idag har vi vadnrat omkring på skansen riktigt kul. Vi var in i akvariet, åt lunch på soliden restaurangen. VI hann inte se de andra djuren men känns inte lika viktigt då de flesta finna hemma typ. Fick ut mycket roligt från besöket men nu vill ju jag ha en apa också!!! Alla andra har en förutom jag fungerade inte så bra på mamma heller, får ta och köpa mig en själv då.
 
Ska slö kolla omkring på nätet kolla om man se eller hittar något intressant. Sen går jag och lägger mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0