Så ja

Dagens frukost har nog vid det här lagret börjat sin resa neråt mot magsäcken. Och jag sitter nu här och funderar på vad jag ska göra av med denna dag, antagligen något museum eller operan kanske?
 
Hur som haver lite öm i kroppen idag efter massagen igår som förövrit var otroligt bra. Idrottsmassage is the shit!! Han tog väldigt mycket rygg och axlar då jag är väldigt stel där och varit det väldigt länge så det var ganska behövligt!! Resten av gårkvällen spenderade jag med att sova och kollade någon film jag sett förut. Hade gärna velat att det hände något mer spännande denna kväll men antagligen inte...
 
 
Det här är förövrigt världens äckligaste dryck. Söt, äcklig med snorkusar i sig, inget jag rekomenderar och kommer inte köpa igen och inte heller dricka upp!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0