Kolla hit, jag göre å!

Jaaa nu ska jag också göra en sån här å gud vad tråkigt jag har, tidfördriv!! Yeey!


HAR 

Har du ett förhållande? - Nej

Har du någonsin haft ett förhållande? - Ja

Har du allt du någonsin önskat? - Ja. Matriella ting finns det ju alltid något man vill ha något av med det är vänner och familjen som är det viktigaste och det har jag!

Har du syskon? - Ja

Har du någonsin velat dö? - Nej

Har du en stor hemlighet som ingen vet om? - Att jag äter en vindruva nu, typsikt nu vet ni det också... 

Har du en egen dator? - Ja

Har du en idol? - Mer förebilder

Har du varit på en riktig konsert? - Ja

Har du några framtidsdrömmar? - Ja

Har du någon fobi? - Alltså vem tycker inte det är läskigt att gå hem när det är bläcksvart ute?

Har du körkort? - Jadå :D

 

VEM

Vem vill du träffa? - Familjen

Vem saknar du? - Vivvi <3

Vem kysste du senast? - Om jag så visste

Vem fick du senast ett sms av? - Vickan

Vem skrev du senast ett sms åt? - Vickan

Vem skulle du ta med på bio just nu? - Vem vill gå på bio? Jag är på!!

Vem är din idol? -Jag tycker Blondinbella är en stark tjej!

Vem vill du aldrig någonsin träffa igen? - Har inge större problem med människor, alla är snälla och fina på insidan!

Vems hus var du senast i? - Aa jag är ju som hemma nu så

Vem ringde dig senast? Mamma

Vem ringde du senast? - Mamma

 

VAD

Vad åt du senast? - Som sagt vindruvor

Vad drack du senast? - Echinacea Friggs

Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - Vilkej jäkla bajtare hon e ;)

Vad tycker du om homosexualitet? - Man kan väl inget annat än att älska det!

Vad ska du göra efter dethär testet? - Duscha!!!!

Vad hade du önskat dig om du hade fått tre önskningar? - Att inte behöva ha diabetes. Att ingen annan fick diabetes. Att få en frisk och fint liv.

Vad gör du just nu? - Det var ju dem här vindruvorna då.

Vad har du på dig just nu? - För mycket

Vad ser du om du kollar åt vänster? - Måste jag säga allt som finns i bokhyllan?

Vad hade du velat göra just nu? - Mysa med någon fin person!

Vad ska du göra imorgon? - Dans förhoppningsvis

 

SKOLA

Vilken klass går du i? - Tror den förkortas som Vuxd1? Dans 1 på kulturama i alla fall

Trivs du där? - Ja

Vem i din klass umgås du mest med hemma? - Ingen har varit hit än inte

Har du bytt skola nångång? - Ja

Lämnar du alltid in skoluppgifter i tid? - Nej

Är du mer en MVG-elev än IG-elev? - Ehhnjaaajooey där i mellan då?

Kommer du bra överens med lärare? - Ja

Vilket är ditt favoritämne? - Dans eller dans? hmmm väljer nog...dans :D

 

KÄRLEK/SEX

Är du singel? - Ja

Vill du vara singel? - Hade inte haft något emot att ha en pojkvän inte.

Är du romantisk? - Om jag vill så

Spelar utseendet roll? - Det är väl utsidan som ger insidan en chans tyvärr. Med insidan är alltid viktigast!

Har du varit otrogen? - Heh...

 

RANDOM/ÖVRIGT

Vad är klockan just nu? - 22.24

Vad lyssnar du på just nu? - Coming home

Ditt favoritband? - The sounds

Din favoritartist? - Amy Macdonald

Vill du gifta dig i framtiden? - ja

Vart skulle du ha flyttat om du hade kunnat? - London, Usa, Kanada

Är du helsvensk? - Kan man väl säga

Har du spotifypremium? - Nää, hawr någon ett åt mig?

Har du en blogg? - Nää aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0