I'm strong

Blev att gå och se Svansjön med några av tjejerna i klassen. Eller ja svansjön var det men omgjord av Benke till en mer streetig sådan med det var hur som haver oerhört bra, blev mer än imponerad!! Vi skulle ta oss till någon pub för att sitta och ha trevligt men istället blev det mat på Bruger King och en lång Kaffe på Espresso House, mysigt och pysigt. Koffeinet från min stora latte börjar nog snart åka bort fårn kroppen för nu börjar jag känna mig riktigt trött och jag känner att helgen är väldigt välkommen!! 
 
Och JAAAAAAA Kikki ska komma till Stockholm och hålla mig sällskap, ååå du fina skapelse så trevligt att du kommer hit!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: kikki

ohh gumman!!!<3

2013-01-23 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0