Turn around

Trött och sliten efter denna helg. Vi slutade väldigt mycket tidigare än vad som var sagt men snäll och söt som man är kommer jag på något sätt hem tidigt, hoppade hit och dit mellan buss och tåg. Det finns alltså snälla personer på sj också!! :D
 
Kom nyss hem ville ta en dusch men icke sa nicke, där hängde det kläder på tork..............................
 
Aja får försöka se det från den ljusa sidan fasten det kan vara svårt ibland! Hoppa till kojs ska jag hur som haver göra nu. Och party sugen är jag också, till tusen alltså!!
 
 

Kommentarer
Postat av: tjejen

Hej inne på min blogg kan du tävla om en Kenza 9 skinnjacka
http://suupertjejen.wordpress.com/2013/02/04/tavling-vinn-kenza-9-jacka/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0