I wish you were here

Sitter hemma nu som oftast då. Lyssnar musik tycker synd om mig själv och är sugen på thai mat. Lite smått sjuk, gick tidiagre hem från skolan för att åka hem och ta det lungt och bli mer friskus tills imorgon. Idag på dans klasserna var jag i dimmorna så att försätta att dansa kändes inte rätt för kroppen. Det bästa var att jag fick ett paket från mamma idag!! Det var fint. I paket var det en sjukt mysig tröja i, ett större silvrigt halsband och så var det ett brev från mamma och en jätte fin teckning från mina små kusiner. Kärlek till människorna <3
 
Kvällen kommer att forsätta med att ta det lungt och så blir det säkert att se på Senska riviäran, saknar mina fina "hemtrakter" så det blir lite bättre genom att se på det..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0