Det kommer annat emellan och det är jag

Känner att jag vill gråta men tårar hjälper ingenting till, inget blir bättre. Jag själv står ivägen för beslut jag vill ta. Jag kanske sänker en tår för saker jag ångrat, men saker är redan gjorda. Man ska inte blicka bakåt och se på saker man gjort förut, man kan ingeting göra. Men ångern som ibland vill tynga ner ens axlar är så tung. Ibland orkar man helt enkelt inte. Jag vill orka. Jag är rädd. Jag vill inte vara det längre. Jag vill se till att alla andra mår bra, men jag missade mig själv. Jag mår inte bra. Jag vill må bra. Ett leende på låpparna är så lätt, så pass lätt att jag lyckats skjuta bort andra känslor, känslor som jag vill ha i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0