Am i wrong

Sitter och funderar med tända ljus och lite fin musik i bakgrunden. Vet inte vad jag funderar över, eller egentligen vet jag, men ibland kommer de där stunderna då allting står helt stilla och tankarna börja komma och allt man försökt att inte tänka på kommer tillbaka som ett brev på posten. Jag saknar så mycket, jag saknar det jag har och det jag inte har. 
 
Jag vill göra så mycket men finner ingen tid till det. Jag har jobbat för mycket den här sommaren, tagit på mig extra pass jobbat mycket olika skift, det tär på ens kropp och psyke. Men jag vill tjäna pengar till något, en dag kommer jag veta till vad och då ska göra något bra utav dem! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0