star wars

Jag är fast. Jag är lite besatt. Jag är kär. Ja jag erkänner Star wars filmerna var seriöst dem bästa filmerna jag sett, dem slåt nog faktiskt twilight om jag ska vara helt ärlig!! Eller ja, dem delar första plats i alla fall <3 Har precis sett klart sista filmen och det var ett sånt fint slut, nästan så att man fällde en tår!!
 
Men om man inte ska prata Star wars kan jag säga att det varit en halv bra dansdag (har en liten dipp just nu..) Vi har varit förbi Carina Ari biblioteket på eftermiddagen. Efter det besöket gick jag och spontan klippte mig, så en ny friserad och "kort hårig" jag sittar här just nu ;) 
 
 
Måste även erkänna att jag är bäst på att laga hamburagre dem slår alla hamburgare på jorden. Kan dock tycka att jag ätit några för mycket av dem på sista tiden. Men tyvärr säljs det bara stora paket när man köper färdig frysta och jag måste ju äta upp dem... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0