Yes it is

 
Sitter med olja på naglarna, vill måla dem röda sen men just de nagellacket hade jag ju såklart hemma i Kiruna. Är hungrig ska gå och ta mig en macka typ genast!  Imorgon är det fredag och fredags mys! En viss person fyller ju faktiskt år imorgon, men det firar vi in på lördag med fest! Presenten är inköpt och samtidigt passade jag på att köpa två vanillj ljus åt mig sen blev att köpa en tändare också, fick säga åt hon i kassan att det var till att tända ljus hon får ju inte tro att jag är nån rökare här inte!!!
 
Nä  plickten kallar, bre macka och koka te. Och ni som följer mig på Intagram vet att det är Chokladmint te som gäller <3
 
 
I veckan har jag även fått för mig att fota ena utsidan av skolan så de bilderna ska ni få se (jätte kassa bilder). Sen så har jag även sovit hos Tony i veckan, lägnhetsområderna där är super fina, både hus och natur!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0