How can I explain it?

Mina fina vänner är så saknade nu!! Ni vet it hur fina ni verkligen är men bara ni är glada och har det bra så kommer jag aldrig kunna må bättre. Är bara så där jätte deppig nu, en sånn där fin Kalles kväll som aldrig är tråkig och bara allmänt grym är vad jag behöver just nu.
 
Och så är jag jätte sugen på naturgodis och bilhäng och dunka musik som man kan sjunga med till en sånn kväll behöver jag också.
 
Prata av mig om allting som håller i gång min hjärna dygnet runt behöver luftas snart!
 
Jag behöver leida mig som aldrig förr med sånna som kan skratta med mig och inte bara åt mig.
 
Jag är trött, depp, trött, depp, lite ledsen. But I keep smiling <3
 



Det gick för fort...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: karin

Gumman <3

2012-09-16 @ 11:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0