En vecka och några dagar

Det ligger nu till så här att vi dansar för fullt nu under dagarna. Balett, mordernt, jazz och street. Riktigt härligt och vi har en riktigt härlig street lärare, go Kattis!! Trivs med klassen gör jag, börjat komma dem lite närmare nu när vi har börjat dansa mer på riktigt.
 
Truppgymnastiken jag tänkte börja med, har jag nu bestämt att jag inte ska hålla på med. Hade varit jätte kul, men det är lite fel tidpunkt i livet. Det är långt bort, fel tid, och om inte annat finns de kanske nån dans på kvällen jag vill göra istället.
 
Aa, de var de. Ska gå och paka ihop lite mat lådor eftersom man måste ha med sig mat till skolan nu för tiden.. Aja de blir då alltid någonting gott :D
 
Under förra veckan han jag, Mirre och Mandus ta oss till Grönalund. VI kom dit i ovisshet om att de var Rockbjörnen Live samma kväll!
 


En typisk Ester grej, leka med maten. I detta fall socker.


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0