Where I belong

Det är så synd om mig som har sovmorgon till 15:15 idag ;) Har nyss kommit ur duschen, något som nu i efterhand känns ganska onödigt eftersom jag har dans senare i eftermiddag.
 
Igår var ju tanken att jag skulle förbi en affär och köpa Victoria secret's body splachs. Jag skojjar inte om jag säger att affären låg 30 sekunder från tunnelbanan, men för mig tog minst 15 minuter att komma dit. Man ska inte lite på navigator på mobilen...och inte tro att man tar genvägar heller för den delen. Hittade affären men såklart hade dem stängt för dagen, lagomt typiskt sådär.
 
Ska ta tag i min packning, klä på mig och äta lunch. Sen gör jag nått av mitt liv också, puss!
 
 
Gammal bild, men ett tydligt bevis på att man börjar se ut så här efter för många timmar vid datorn!!

Kommentarer
Postat av: Kelly

Hej Ester!

Du är min vinnare i döskalle-armbands tävlingen! Stort grattis :-)

Det är alltså ett enfärgat pärlarmband som gäller som pris. Du får välja vilken färg på pärlorna det ska vara (kan vara helt valfritt, grön, orange, guld, rosa m.m.) och döskallen kan vara svart, silver eller i guld.

Maila [email protected] så fort du har bestämt dig vad du vill ha och sedan med ditt namn+adress.

Ha en fortsatt din dag!

kram Kelly

2012-10-24 @ 13:44:16
URL: http://kellybiddle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0