Tips

Det var en Lydia som undrade vad jag använder för produkter typ rengörning och smik också fattade jag det som. Sen måste jag tacka för att få höra att du tycker jag ha fin och fräsch hy, det värmer <3
 
Men för att komma till saken.
  • Under veckorna smikar jag mig ingenting, känns väldigt onödigt då jag ändå svettas bort allting.
  • De kvällar jag kommer ihåg brukar jag använda mig utav ett ansiktsvatten som jag såklart inte minns namnet på..
  • Men då jag använder smink brukar jag använda mig utav dermosils mineralpuder, ettt väldigt sköntpuder gör så att man får bort det glansiga i ansiktet och det känns väldigt naturilgt! Också väldigt prisvärt och billigare än Id.
  • De gånger då jag "sminkar upp mig" mer så använder jag mig utavs HM's puder, helt okej och prisvärt. Och ytterst få gånger en foundation från Nivea, mest på fest så att säga!
  • En kräm jag också använder mig utav är Bodyshops vitamin C skin boost!!!
  • Och till avsminknings använder jag mig utav Oliva naturell.
 
Egentligen är jag ganska dålig på att använda mig utav produkter. Låter oftast hyn vara naturlig, tror inte på att man ska använda sig utav för mycket krämer osv. Men nån gång då och då tycker jag man kan göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0