Så många platser

Sitter och kollar serier och där emellan varierar jag mig med att läsa olika bloggar och lyssnar musik. Jag har har gjort mycket den här helgen. I fredags var det maskerad på skolan där jag var utklädd till Ronja rövardotter och jag hann även förbi min Kusin. Skojigt!
 
Under lördagen var vi (moster,bror och Veronica) på Hallvylska museet och kollade omkring, En rik familj som hade ett hus med 40 rum och kök, inte illa alltså! Sen var vi och fika x2, vandrade runt i NK och Åhlens. På kvällen var vi och åt sjukt god mat på en Indisk resturang. Spenderade natten på en madrass hos min Kusin där även min bror bodde.
 
Idag var det alldelses för tidig uppstigning för att vara söndag, Följde med in till Cityterminal och sa adjö till familjen. Sen gick jag bara och letade efter toaletter som inte kostade 10 spänn, finns helt klart ingen i centrum. Förutom på cafeér...Istället hittade mig sittade på Gallerian ritandes på en ritplatta.
 
Åkte iallafall till nordiska museet och vandra omkring där i nån timme istället, innan jag bestämde mig för att åka hem och äta å sova. Så här är jag nu, snart sova! igen då Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0