It's done

Har nyss intagit en god lördagsfrukost som dock slutade i lite tragedi. Min tråd jag har bakom mina tänder bestämde sig för att flytta på sig så den är nu mer eller mindre bakom tandköttet, som tur är gör det inte så förbenat ont men en jätte skön känsla är det väl inte direkt! Några samtal senare så har jag i alla fall lyckats boka in en akuttid imorgon för att fixa felet.
 
Och på tal om att fixa problem...jag hittade min pincett så man börjar ju nästan tro att man är värta problem fixaren! Ni vet var ni har mig om ni känner att något i er vardag är ett problem osv, call me maybe?! ;)
 
Idag ska jag och några från dans gå på svenskabalettskolans föreställning Ingen täckning, äta en matbit kanske och senare ikväll far vi vidare till Bålsta för festligheter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0