Human spirit

Det blev en riktigt bra och rolig kväll igår. Och såklart var det extra trevligt att få se min Kikki igen senaste var ju år och dar sen. Vi åkte från Miranda vid halv elva, något försent egentligen eftersom det skulle betyda jätte långt köande. Men väl framma så lyckades vi något vis få gå föra båda köerna, VIP or what?
 
Kom hem efter 3 nån gång och sov fram till 11 idag, Har inte sysslat med mycket idag förutom att varit och handlat. Men det kansk är bra för jag känner att en dag med att inte ha något att göra är precis vad min kropp behöver!! Igår var jag faktiskt uppe i ca 21 timmar?? Så ja jag är trött idag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kikki

<33

2012-11-26 @ 15:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0