Den hala isen

Mycket har hänt sen senast jag skrev när nu det var, typ i förrgår ;) 
 
Igår var jag med några från klassen och åkte skridskor på den uppspolade isen i Kungsträgården. Fick hyra ett par "skridskor" om man nu kan kalla hockeyrör för det...men roligt var det i alla fall!! Efterråt gick vi till ett mysigt fik och myste på. Kom hem vid halv nio tiden på kvällen så sägen väntade på mig och den var gode skön också!!
 
Och happy news, det är maskerad imorgon på skolan så jag ska också få klä ut mig :D Det kommer inte bli Lilla My, indian eller en docka. You will see, ooh yeees ;)
 
På sista bilden har vi fina Julie från Norge, en vacker liten människa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0