Dagens goda gärning

Idag gjorde jag en söt litet tant jätte glad. Egentligen gick jag värdarnas omväg hem, med det var nog meningen för annars hade jag aldrig kunnat hjälpa tanten! Det finns väldigt många hög hus här, det är typ ett höghus område där varje port har en kod (och såklart inte samma) 
 
Men tanten var på besök och kom inte ihåg koden och hennes telefon hade inget batteri, och hon undrare om jag kunde koden men det gjorde jag så klart inte. Men snäll som man är så erbjuder jag mig att låna ut min telefon så hon kunnde ringa. Några missförstånd och ett telefonsamtal senare så hade hon i alla fall koden.
 
Det gjorde min dag, att få hjälpa en lite stackars tant. Det borde fler göra <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0