Be good

Idag på tvärbanan blev jag så less på alla dessa egoister som finns här i Stockholm! Det var knappt att jag kom in i tvärbanan för det första men jag pressade in mig för jag visst att det fanns plats egentligen... och jag hade rätt, när jag kom in så är det hur mycket platser kvar stor flera stora hål kvar där folk inte stog. Varför? Folk orkar inte flyttar på sig för så länge dem har plats bryr dem sig inte om de andra som vill få plats.
Vad vill jag få ut av det här då? Jo var inte sånna egoister för alla är trötta och sega på morgonen hjälp då istället folket i omgivningen som att T.e.x göra plats till dem i tvärbanan! Det gynnar alla och det är ju alltid trevligt att var snäll mot någon/några!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0