Så här har jag det

Gårdagen blev inte alls som jag hade tänkt mig, men den blev bättre än vad jag tänkt mig! Det började med att jag inte alls lagade mat för köttet jag skulle skära i kuber redan var färdig skivat, något mamma missat. Tog istället bilen till stan och mötte upp Anna. Tog en fika på Safari och knallade runt. Vi var och handlade taco grejer och det fick bli våran och hennes middag. Kollade film och slutade dagen med ett gym pass. Kortfattat och bra? Tror jag far till gymmet idag också, men tar det lite senare då det inte är så mycket folk där.

Sen vet jag att alla undrar hur och vart jag sover här i Kiruna nu när min bror har tagit mitt rum.... Här har ni mitt resultat av att jag göra ett rum med ett tält för att skapa något slags mörker. Kanske inte fungerar så där toppen bra men snyggt är ju i alla fall, om inte mysigt!
Min klädhög där till vänster är en tradition, kan ej brytas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0