Holland

Okej, resan till Holland. Den var mycket rolig och min dans audition gick bra men inte så bra som jag ville men man kan inte få allt! Men jag och Karin har hunnit med både det ena och det andra.

När vi kom fram på lördag kväll chekade vi in på hotellet sen gick vi och åt på en gång. Vi gick omkring och kollade in området och vi hade typ red light destrict bakom hörnet. Men det var intressant, kul att man sett det i verklighet nu.

Under söndagen gick vi bara omkring på stan hela dagen. På kvällen åt vi middag sen var vi ute och promenerade igen, mysigt. Vi tog sen en liten mys stund på Starbucks också <3
Under måndagen gjorde vi oss lite fina och tog oss till Madame Tussaud. Också en såndär en gång i livet grej! senare tog vi tåget till Rotterdam. Även där kollade vi staden, åt mat och skrattade. Haha!!
Tisdag var det dax för dansen. En balett klass och en mordern klass. Kom inte vidare till nästa dag men försökte inte att tänka på det. Bara för att jag inte kom in där betyder det ju inte att jag måste sluta dansa, right! Vi tog tunnelbanan till ett stort shoppingcentrum. Blev tråkit dära så vi åkte till Alexandrium ett annat shopping centrum men när vi kom höll dem på att stänga så vi gick till Primark istället och slösade pengar!
På onsdagen åt vi bara frukost på hotellet sen så tog vi tåget tillbaka till Amsterdam, så mycket mysigare där!! Tog in på vårat knark hotell sen så höll vi oss undan därifrån tills vi skulle gå och lägga oss. Vi gick förbi Anne Frank huset till exempel.
(Demostration på hur de andra hotell gästerna ungefär såg ut!)
På tordagen steg vi upp tidigt tog tåge till flygplatsen sen så for vi heeeeeeeeeeeeem!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0