Piteå

Nu är man då hemma och skönt är de! Men för första gången känner jag mig faktiskt ensam här i lägenheten är nog för att man varit hemma och haft folk kring sig hela tiden, snart vänjer jag mig nog tillbaka. Imorse tog jag tåget till Luleå inte utan problem inte som vanligt... Kom i alla fall fram till Luleå satt på bussation 1 timme och vänta går och sätter mig på bussen när jag kom på att jag glömt min handväska, snacka om paniken jag hade! Men han springa och hämta tillbaka den, snacka turen där. Väl i Piteå hämtade Anita upp mig och vi for å handla så att jag har någon mat hemma, sen for jag till Vickis och åt och umgicks med hennes vänner. Var inte där länge kände att jag ville åka hem istället. Så nu är jag hemma och min kompis te koppen är brevid mig. Idag är det eklusivt eftersom jag har ett nytt te, gräddkola mumsigt!
Hittade även några bilder från nyår som jag tagit med min super proffsiga mobilkamera, hade lyckats glömma bort dem.
Okej sista bilden var inte från nyår utan från min å Annas mys fredag den blev inte som vi hade tänkt och den slutade på statiol :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0