Alltid er

Det är söndag och jag sitter och väntar tills min tävttid ska börja, ar ingen värst lust ska jag erkänna! Men jag vill ha rena kläder känner att allt jag har är i min tvätt korg bland allla mina svett kläder, nice! Men innan det ska jag ta en eftermiddags macka, ibland älskar jag verkligen Ica när de har bake of bröd verkligen något jag rekomenderar!!!!
Hur var gårkvällen då? Den var riktigt lyckad hade väldigt kul nog för att man alltid har det när man har så fina vänner <3 Vi var först hos Alex där vi först var dansklasserna 2 & 3 sen kommer det några andra och stämmningen blev bara bättre. Och såklart utgång på Kalles + att jag fick skjuts hem alltid tacksam mot det, verkligen :)
Ni ser en bild från igår, från min super mobilkamera <...3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0