Hemfärd

Torsdagkväll. Eller nja det är ju faktiskt fredag nu. I alla fall inget av det var så där jätte upphetsande. Sitter och kollar Scrubs gillar engetligen inte den seriens så där jätte mycket, men när det inte finns något att göra är till och med den bra!

Dagen till all ära har bestått av att suttit barnvakt, ingenting mig emot hade ändå inte använt tiden på något vettigt sätt ändå så :) Suttit på mammas jobb och lekt med lera så himla typiskt mig att hamna där! Hör och häpna....har även varit och spelat badminton inte varje dag man gör det inte!!
Istället för att kolla Scrubs så borde jag ta och lägga mig ner i sägen för att fundera på hur min hemfärd ska se ut, ett mycket livsavgörande beslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0