Här om kvällen

Sista kvällen på påsklovet och jag är sjuuuuuuuuuuuuukt trött! Igår var en av de bästa kvällarna på länge, jag hade det en väldigt rolig kväll i alla fall. Ska vi köra en klassiker: Det här gör vi om!

Jag borde nu göra någOt vettigt, som att fika med Yun på Nodo men serriöst jag låg och sov nyss och jag är inte dugg otröttare! Jag borde även plocka upp min väska sen min Kiruna färd, jag borde diska, jag borde städa och jag ska inte göra något av det här ikväll för jag ska gå och sova!!

Kommentarer
Postat av: kikki

bästa kvällen på länge ;) tror jag säkert att det var!!! ;) ;) ;)

2012-04-15 @ 22:13:10
Postat av: Karin

Kikki om det gick att gilla din kommentar hade jag gjort det ;))

2012-04-17 @ 18:28:57
URL: http://enbiildomdagen.blogg.se/
Postat av: Jag

Haha snyggarna is talking ;)

2012-04-17 @ 19:43:47
Postat av: kikki

hahahha<3

2012-04-19 @ 18:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0