Sommaren är kort

Tänkte att jag kunde "presentera" hur min sommar varit och vad jag gjort och vart jag har befunnit mig :)


Det började med skolavslutning åkurs 3 here we come!


Min kusin gifte sig samma helg som kirunafestivalen.


Karin hängde med på kirunafestivalen och vi kollade på Daniel Adams Ray med Frida. Grymt!

Jag åkte på konståkningsläger i Orsa har inte precis några bilder där ifrån.


Sen blev det ju såklart PDOL då fick man vakna upp till lite göllig text tycker jag :)



Av någon anledning fick jag lust att börja handarbeta mitt i sommaren, ser man på jag fick till det bra ändå :D



Var med söt Anna ganska mycket as roligt ju! :)



Sen var det bara att packa och åka hem till Piteå igen tråkit men ändå så skönt att få komma hem!


Har typ tagit bort lite grann sen så är jag så dålig att ta bilder (ska bli bättre på det) Men vi kan kalla det en sammafattning av min sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0