Ta satts!

Sådär nu har jag tillgång till en dator! Eller jag har ju en dator men det känns inge kul att sitta på datan och slösa tid nu när mamma och pappa är här under helgen! Nu är dom nämligen uppe hos en i huset och hälsar på så jag tog min chans. Så vad har jag gjort fredag lördag? Jo direkt efter skolan på fredag gick jag hem och börja laga mat. Tre rätters ni vet, måste ju visa vad man går för. Mamma och pappa kom vid fem så då började vid med förätten, äpple med Chévre ost på mm. Varmrätt typ taco/köttfärs paj och efterrätt blev en fruktsallad.

Sen for jag till Logen vid norrstand och festa till 1 ungefär för det var några som arrangera födesledags fest, skoj!

Lördagen då. Började med 1 timmes träning, is såklart. Sen stan köpte lite saker. På  kvällen kollade vi på Min stora festa grekiska semester den var faktiskt riktigt  bra, rekomenderar den gärna!

Nu sitter jag  här vi ska göra lite ärenden senare osv :)

Mycket text I know :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0