Man blir galen

Nu ska jag berätta om min gårdags kväll som var väligt...irriterande! Jag hade tänkt vara duktigt och fixa klart min konståkningsmusik klippa och mixa ihopp låtarna. Det tar längre tid än vad man tror för man vill uppnå så bra reslutat som möjligt så jag gör och jag gör om flera gånger men till slut blev det riktigt bra, nöjd å glad! :) Ja då lyyssnar jag på musik då, funkar det? Svar nej. Testar igen fuknar fortfarande inte, men då hittar jag en inställnng på programmet där man kunde göra om låten till Mp3 format, jaha var det så man skulle göra smart! Nu borde det funkar tycker man då men nää inte det! Jag försökte ju såklart med andra sakar och speciellt flera gånger. Så det är bara att göra om allt jobb någon annanstans. Vad jag vill ha sagt är att tekninken är bra förutom då den inte fungerar!!!


Inte den mest passande bilden, men den förklarar iallafall hur mitt ansiktutryck ungefär såg ut igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0