Höst - Vinter

Det är så där förbaskat kallt ute och inne destumtom. Det blev ju inte bättre imorse när det regnade man trodde nästan att snön var påväg att komma vilken sekund som helst. Eftersom det är kallt ute är det även nu iskallt hemma går om kring och ser ut som en eskimå. Inge ialla om eskimåer men dom vet hur man ska klä sig! Eftersom jag redan klagar på det kalla vädret så kan jag lika gärna klaga på något annat. Vi kan börja man att jag på något sätt lyckades sträcka mig på isen sånna gånger kommer frågor som börjar jag bli stel, borde jag börja strecha mer, vad är felet på mig dyka upp i skallen sjukt jobbigt. Äää nu kommer jag inte på nå mer haha.
Ni är ju tvugna att se våra fina bananer vi gjorde på dietiken igår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0