Radio

Varje morgon när jag äter frukost sätter jag på radion och lyssnar på rix morgon zoo, för det första blir man pigg, programmet är bra och man blir på bra humör. Tycker folk i allmänhet lyssnar på för lite radio man lär sig faktiskt massor okej kanske inte från just det ptrogrammet men det finns ju andra. Sen är det skön avkoppling än att alltid titta på tv och få massa intryck från både bild och ljud, radion så är det bara ljud och man får uppfatta bilden själv hur man tror den är. Sen får man lyssna på massa bra musik beroende på programm såklart.
Så lyssna på mer radio folket! Kanske är det så att människor idag underskattar radion gör inte det. Tänkt förr i tiden hade man ingen tv då hade men radion, om dom klarade av det så kan vi. Så nästa gång slår du på radion och pysslar med något än att kolla på tv som en klump deg, det är min åsikt! Men jag menar inte att man inte alls får kolla på tv för det gör jag också, men för omväxlings skull! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0