Nått annat än det här

Dagen börjar nå sitt slut under dagen har jag hunnit med att vara i skolan å dansat på vi var med klassen på en föreläsning men Tomas Fogdö. Han var en stor alpin åkare för ca 20 år sedan, han sitter nu i rullstol och föreläser om hur man ska hitta det positiva i det negativa, jätte bra! Det var faktiskt andra gången jag lyssnat på han men man lär sig alltid något nytt, lär sig att se på saker från ett annt perspektiv!

Under kvällen har det varit tvättstugan för hela slanten, så nu borde jag ha lite rena kläder till höstlovet. Våran tvätt stuga har 6 maskiner så två stycken var åt 3 personer, så när jag kom dit var det en kille där ca 35 år kanske? Typ svin skum gick omkring och vissla där inne och vette vad han gjorde, trodde nästan att han skulle våldta mig haha, man han var säkert en jätte snäll grabb :)
Alla vill ju säkert se min tvätt..
Just ja!! Fick nattligt besök av Soffe igår, hon kom vid 23:30 skulle jag tro var så inne i mitt skrivande av jazzen. Stackarn hon hade glömt nycklarna till sin lägenhet och hade inte skrivit klart heller. Så efter jag var klar tog hon över datan och jag gick å la mig, så trevlig var jag.
I min fina tvätta kläder, kläder så försökte jag mig på en hoppbild. Ger upp Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0