JA!

Hur dum får man vara märkte just att jag var ägare av ett spotifypremium konto, grymt!! Fast det uppdateras ju på facebook vad man lyssnar på för musik så det kommer blir typ ester lyssnar på .. och så är det nån as konstig musik för att jag söker efter konståkningsmusik att åka till, aja såre kan bli. Sen så har jag gjort klart alla 42 historie frågor så sköönt nu ska jag bara lära mig dom tills fredag utantill.
Jag har hunnit med att ta min traditionella te drickning, ätit lasagne och verkligen bestämmt var min projekt arbete ska vara Lalala! :)
Nu ska jag lyssna sönder lite musik eftersom man inte kunnat göra det dom senaste månaderna!
Kan inte lägga upp nån bild för blogg.se dampar sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0