Comming home

Lovets sista dag tillbringas i ensamhet. Mamma som åkte med mig hit igår han nu åkt hem igen man vi har hunnit vara handla å andra små saker. Sen var vi ju i Luleå city igår, vi hade ju missat att stan öppnade först 12 men efter att ha stigit av tåget och lämnat väskorna gick vi och åt på BO tills klockan slog 12. Jag handlade inget men vi köpte tyg till min nya dräkt (den kommer bli så snygg!!!) Sen for vi hem med bussen halv två.

I kväll kommer det inte hända mycket läsa lite i  körkortsboken borde jag göra ialla fall sen börjar ju skolan 8:10 imorgon så det gäller att ladda upp så man lyckas vara där i tid.
Några av damerna man kommer träffa på imorgon skulle jag tro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0