270 sidor

Då har jag också bokat biljetter till den nya Twilight filmen, som jag längtar inte som ett galet Twilight fan bara väntar tror den kan bli riktigt grym. Det blir att gå och se den på söndag med Sofia men bokade 4 biljetter så om nån känner för det så finns det ifall att! Jag borde inte sitta och avverka tid här ska bli klar men min bokanalys tills imorgon lyckades nämligen läsa ut boken igår helt otroligt trodde aldrig att den skulle bli utläst, förvånar mig själv!
Har några bilder på min kamera på våran jätte fina himel vi hade igår men dom orkar jag inte lägga in på datan nu blir någon anna dag, ni får väl någon random bild istället brukar ju funka! :)
Ååh den härliga danssal <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0