Så grymt

Okej jag ska börja med att säga att igår kväll vet jag inte vad som hände helt sick! Vi börjar från början. For till Christina vad ett för att köra igenom danserna innan vi tog bussen til Skellefteå. Efter att ha gått i kylan till Nordanån så sminkade vi oss, jag hade också velat en sån där sminkstation hemma en såndär men lampor runt spegeln, dom äger! Vi kollade in scenen och körde igenom igen för minnet och för att veta var man ska gå i å ut. Föreställningen började vi körde våra två danser, sen hade jag, Kikki och Lina sån tur att vi fick åka med Sara hem till Piteå igen vi missade dock andra akten.. Det är här allt vände, från att alla satt i bilen och var trötta till helt super taggade.
Hemma åt jag, hallå man var ju hungrig! Hmmps.. vad hände sen, det berättar jag inte hära.
Men jag bjuder på lite bilder från min å vickis fredags myskväll.
Mat! Ska skriva ut receptet sen för det är sjukt gott!
Lyckades göra sönder lådan för påsarna, men man lever ju bara engång så inga suraminer här inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0