Kiruna

Jag kan inget annat än att hålla med om att uppdateringen ligger i lä. Känns som att jag aldrig får tid, eller ja jag tar mig inte tid! Jag är ju som sagt fortfarande i Kiruna och det är helt sjukt hur vädret är, igår var det 8 grader ute, fattar ni 8 grader i november då det ska vara snö och minus 10 ute. Det här är beviset på vad som håller på att hända våran jord.
Ialla fall jag kan ge er en kort sammanfattning. Först var det ju då den dära tävlingen så kom hem först på söndag kväll. På måndag var jag hemma mest hela förmiddagen för sen så for vi upp till mammas sykurs för att testa en klänning hon syr. Så efter att ha varit ihopnålad så gick jag omkring på stan. Gick på stan även på tisdag med Frida vi glodde mest och tog en lunch/fika på Gamla Safari - vi dissar den nya. Igår var jag barnvakt, mamma hade sykurs igen så var självfallet dära och gjorde mest ingenting, klippte ut mönster. Och onsdagen slutar med träning och var ute å övningskörde hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0