Jag vill se det snöa!

När det är snö klagar man den men nu vill jag verkligen att den ska komma! Det är faktiskt november jag ska ha snö på min födelsedag förståt? Sen går man omkring som en zombie hela dagarna bara för att det är så mörkt ute hela tiden för det nämligen ljusare med snö, tror det eller ej! Jag höll seriöst på att somna medans min mat var i ugnen som tur var hade jag timer inte varje dag. Ikväll blir det att läsa igenom papprerna till redovisningen imorgon sen går jag och lägger mig.
Efter ett noga övervägande tror jag att jag ska avluta min paint karriär (om jag nu hade nån) Jag tror till och med en treåring är bättre att måla än mig, om ni inte ser det så ska det föreställa mig sova på en kudde? vid bordet. Hur tänkte jag hära..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0