Yesterday

Går dagen alltså, vilken dag!! Bjöds på mycket oväntade saker, vissa bättre än andra. Det började med att jag steg upp vid 8 klockan 9 var jag och pansonärerna på Ica och handala. Bakade både en cheescake, chokladkrisp kaka, kokostoppar, ischoklad och knäck. Knäcken slängde jag dock sen! For på läkar besök tog prover osv. Gick en snabbis på rödakorset kom hem med finfina grejer, loooove till högsta grad! Det var dagen på kvällen då? Släkten kom bjöd på mitt fika, man kan säga att det var min fjärde födelsdag. Fick lite prestenter igen, en mini gran, osthyvek och ost kniv som man fasters man gjort, brandsläckare, triss, smyckes träd och det bästa får förbli en hemlis!!!

Nä nu ska jag knalla upp till staden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0