En sån dag

En sån här skoldag som vi hade idag var precis vad vi behövde. Inte var det någon som var pepp eller pigg nog för att ha värsta balett passet efter alla föreställningar och allt vi haft. Så istället satt vi och kolla dansfilmer. För att röra på sig lite for jag på konståkningen var ju som ett tag sen, ska bli bättring på den fronten! Men på lördag har vi julshow och jag och Vickis gör ett eget heeeel grymt nummer. Aja nog om det och nog om allt nu ska jag plugga eller nå, inte tagg på det heller men man borde ju.
Så där btw så sov ju Mirris här under natten och fick helt plötsligt alla hennes bilder på min data hehe..Nä dock fanns det (som om det var någon ovanlighet) några bilder på mig och som vanligt dom flesta lite mindre vackra. Jag blev då som blev, vad ska jag göra åt saken?
Sorry min fina vän Miranda tror att det var okej att jag snodde några bilder hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0