Something to die fore

Precis färgdig äten och är mycket glad å belåten, som alltid en härlig känsla!  I skolan hade vi till och börja med historia vet inte riktigt vad jag tycker om ämnet vi får väll se längre in i framtiden helt enkelt. Sen har vi haft två danspass idag, en med Julian och en med Patrik båda var riktigt roliga!!

Sen skämms jag med att säga att städningen inte gick nå vidare igår, började men sen kom vickan å plingade på. Så vi satt å drack te och kollade på true talent, bara myste på helt enkelt. Så i dag ska JAG, eller ska skjuta upp det tills imorgon.





Annars har jag varit med några brudar å kollat in staden lite lätt, for till apoteket hämta ut lite medecin sen for jag å köpte tomater å mjölk :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haft en bra dag söt? =)

2011-08-24 @ 18:24:41
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0