One more

Aaah blir tokig! Skrev typ bästa inlägget sen slutade så klart internet att fungera, ibland vill man bara ge upp! Sen var det ju det där man skofoto imorgon inget att tänka på egentligen men det gör man ju ändå typ vad ska jag ha för kläder, hur ska jag sminka mig och hur jag ska ha håret? Det kommer sluta med att jag bara ta något. Sen blir det ju inte bättre att vara sjuk och snorig.

Snart ska jag iallafall på årsmöte blir där hela kvällen skulle jag tro.
Bilderna, jo jag vet dom är på uppgång om ni har tur ikväll om det inte blir för sent. Istället får ni en bild från samma seri som igår.


Kommentarer
Postat av: annnaa

snygg du eeeee ;)

2011-09-16 @ 13:53:59
URL: http://heltsant.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0