Gammal sång

Andra skoldagen avklarad. Både religon och ett lagomt svettigt danspass. Till middag lyckades jag göra en riktigt lyx middag matvete och baconstrimlor. Det gick fort det var lätt och det var gott.

Hade tänkt att röja lite i mitt rum har för mycket grejer liggandes på golvet, det blir så när man har tre ouppackade väskor och man vet inte vilka kläder som är i vilken väska så det blir att tömma hela väskan på golvet ungefär.

Nu ska jag lyssna klart på mina gammla slagerdängor till musik som jag har kvar på datan nu är det elle elle L'a. Whoho disco hära vill inte veta vad mina grannar tänker för tillfället!



Nu är det dags för dom hära sköna bönorna att komma hem tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0