Lucia

Förlåt Karin min tanke var att min rum skulle vara rent och fint. Men hamnade i telefon med min finaste Lina!! Så det kanske inte blir riktigt visat från den finaste sidan ;)
 
Idag har vi haft våran lilla "föreställning" inför de olika nivåerna i jazzen och baletten, gick hyfsat bra och det var såklart roligt med lite scen känsla. Längtar till att få stå på scen inför en riktigt publik och uppträda!! VI kollade även på våra fina musikaltvåors lilla luciatåga. Hål i typ 4 timmar som slutade med inställd lektion, men vi löste det med att gå på gymnasiets julföreställning, appåder till dem.
 
Så nu ska jag plocka undan lite saker, sen tar jag god natt för en sista skoldag den här veckan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0