Gamla stan

Det är alltid lika trevligt att bara gå runt och vandra i gamla stan. Det är den absolut mysigaste stadsdelen här i Stockholm och jag tror det är många som håller med mig. Och att bara gå efter västerlångsgatan inne i gamla stan är ju inte alla lika mysigt som att gå omkring på de andra gatorna vart dem inte har några affärer och vart det inte är lika många tursiter på, så det är det jag sysslat med idag. På stortorget hade dem även julmarknad som jag gick och tittade på fick lite Kajsa Kavat känsla när jag gick och titta på de små julröda stånden!
 
På vägen hem var jag förbi Fridhemsplan för att handla på Daglivs klippet, en lite annorlunda affär. Men hur annorlunda kan egentligen en mat affär bli tänker jag nu, den hade mat som alla andra men men :)
 
Ska ta och koka mig lite te sen blir det att gosa ner sig i sängen för att sova!!
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0