A young spirit

Sitter och väntar på mat (alltid detta ätande...) I alla fall Nette hade nån mat jag skulle få blir spännande, man vet inte riktigt alltid vad det blir eller är! Är hungrig så ner kommer det nog komma i vilket fall som helst.
 
Blir att kolla nån film senare om det inte är så att nån är jätte super duper taggad som mig på att gå ut, dansa, röra på höfterna och fötterna lite och bara le en hel kväll????? :D Om inte så vänstar jag till nästa helg, men uppvärmning har man ju hört talas om.
 
Har btw fixat lite saker med mitt hår, reultat kommer kanske upp imorgon ;)
 
 
Saknar alla fina vänner i underbara Piteå och sen så saknar jag studenten en helt fantastisk dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0